من کــجاي زندگيــتم؟


♥♥♥شــهــر عــــــشــــق♥♥♥

♥برای عاشقان♥

مــن عاشــق اينم که ازش بپرسم :

 

من کــجاي زندگيــتم؟؟؟

 

بعــد اون محکم بغلم کنه و بگه :

 

خــــره تــو خــود زنــــدگيمي...

 

مــن عــاشق ايــن عاشــقانه هــاي ســفت و محــکمم...



نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل
ساعت11:57---16 ارديبهشت 1393
سه آرزوی قشنگ عاشقانه :
بی من نباشی
بی تو نباشم
بی هم نباشیم .!.


melika
ساعت14:34---15 ارديبهشت 1393
لینکت کردم عزیزم ممنون میشم لینکم کنی و بهم سربزنی

shaya
ساعت5:41---13 ارديبهشت 1393
آهای دختر عاشقی که اسمت شبیه اسمشه..
آهای دختر جنوب..
آبجی جونم؟
آخه من چطوری نظرتو تأیید کنم؟
وقتی اسمتو میذاری؟
دلم ۲تیکه شد اسمتو دیدم..
آبجی ی وقت ناراحت نشی؟باشه؟جدا از اسمت ک منو یادش میندازه ، من آبجیمو خیلی دوس دارم..وقتی دروازه بانم باشه ک بیشششتر..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








قالب جديد وبلاگ پيچك دات نت